piątek, 17 stycznia 2014

Zwycięska Sukienka

Pamiętacie sukienkę z kwiatowej koronki? Wysłałam zdjęcie do redakcji hiszpańskiej Burdy i zostałam wyróżniona spośród nadsyłających czytelniczek! Moje zdjęcie pojawiło się w lutowym numerze hiszpańskiej edycji.


Według tego co piszą, dostanę w nagrodę zestaw nici. Ya veremos si es verdad - czyli zobaczymy czy tak się rzeczywiście stanie. Mnie już wystarczy, że zostałam wybrana ganadora - czyli zwyciężczynią :-)

A tu znajduje się oryginalny post o szyciu sukienki: Sukienka bezczelnie podpatrzona 

8 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Sukienka jest świetna, była warta tego wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka w pełni zasłużyła na wyróżnienie. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję sukcesu! Widzę, że międzynarodową karierę robisz:) Sukienka faktycznie jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  4. I sukienka i modelka zasłużyły na uhonorowanie:)super!

    OdpowiedzUsuń