czwartek, 8 listopada 2012

Burda 12/2012

Widzę, że na stronie Burdy pojawiła się już zapowiedź grudniowego numeru. 

Prawdę mówiąc trochę smutne te nowe modele, ale jak zwykle znajdzie się coś i dla mnie.


W tej sukience zakochałam się od pierwszego wejrzenia:


Pudrowy róż to mój ulubiony kolor w tym sezonie. Długa, romantyczna kreacja... nie mogę się doczekać :-)

Bardzo podoba mi sie również sukienka retro, która pojawiła się już w zapowiedzi kolejnego numeru w listopadzie:

Tylko gdzie ja znajdę taką ładną tkaninę Boucle?

Z niecierpliwością czekam na nowy numer w kioskach. W tym miesiącu zakończyła się moja polska prenumerata Burdy. Niestety, w ciągu roku na drodze Polska-Hiszpania zaginęły aż trzy numery. Oczywiście redakcja niezwłocznie wysyłała za każdym razem kolejną kopię, jednak to trochę kłopotliwe, myślę, dla obu stron. Dlatego postanowiłam, że będę kupowała Burdę lokalnie, po hiszpańsku. Zobaczymy to będzie...

Zdjęcia pochodzą se strony www.burdastyle.de

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz