czwartek, 24 lipca 2014

Wakacyjne zakupy

Wakacje wakacjami ale nie może się obyć bez kupowania tkanin. Spacerując po Berlinie trafiłam na wspaniały sklep Frau Tulpe na ulicy Veteranenstrasse, gdzie kupiłam takie oto materiały:


Sklep specjalizuje się w tkaninach patchworkowych, ale posiada również szeroki wybór dzianin, takich naprawdę dobrych jakościowo. Niestety te hiszpańskie ze sklepu z resztkami są dużo cieńsze i jakieś takie biedne. Mam nadzieję, że będzie to kolejne udane podejście do dzianin (poprzednie można zobaczyć TUTAJ).

A z tych zielonych kawałków powstanie pojemna torba, mam nadzieję.


Frau Tulpe można także odwiedzić online na frautulpe.de (strona również w języku angielskim), albo jak kto woli, odwiedzić Panią Tulipanową osobiście.

12 komentarzy:

  1. W takim razie czekam na kreacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że torba powstanie w ciągu najbliższego tygodnia :-)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem efektów szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boszzz.. nie mogę oglądać, że ktoś ma nowe materiały, bo sama natychmiast zapodaję allegro i już mam zajawkę, że muszę coś nowego kupić ;-)
    Te zielenie świetnie ze sobą grają. No i czekam, co powstanie z dzianiny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, też tak mam ;-) W ogóle trafiłam na ten sklep zupełnie przypadkiem, skręciłyśmy z koleżanką w nie tę ulicę co trzeba... reszty chyba nie muszę dopowiadać. ;-)

      Usuń
  4. a ja czekam na torbę :) Szyj i koniecznie się pochwal!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torba już prawie gotowa, ale niestety będę musiała ją dokończyć po powrocie z wakacji...

      Usuń
  5. Jakie piękności :D Czekam niecierpliwie na to co z nich powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również - taki sposób na to, żeby powrót z wakacji był nieco przyjemniejszy ;)

      Usuń
  6. Jeeej, ten materiał z góry aż się prosi o sukienkę! Ale pewnie jest już wspaniałą torbą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, sukienka w taki wzór byłaby bardzo fajna, ale niestety to był tylko kawałek materiału (ok. 60 cm długości), w sam raz na torbę :-)

      Usuń